Тема уроку: Розв’язування вправ  по темі "Звичайні дроби”.

 Мета уроку: Вдосконалювати вміння учнів додавати, віднімати, порівнювати звичайні дроби; 

розвивати логічне мислення. Виховувати самостійність, інтерес до математики, взаємодовіру.

 Хід уроку

1.      Організаційний момент.

Повідомлення теми, очікуваних результатів. 

Минуле і майбутнє… Таємниці історії великих відкриттів і сучасні досягнення науки.

Різні області застосування знань… Усе хочеться побачити і про все довідатись.

А найкращий спосіб пізнання -  це подорож. Сьогодні ми з вами відправляємось у захоплюючу

подорож країною "Школяндією”. Але, щоб взяти участь у подорожі, слід придбати путівки,

вартість яких виражається не грішми, а вашими знаннями.

2.      Аукціон розпродажу путівок.

За правильну відповідь учні одержують путівку – лист контролю.

1.      У класі 10 учнів. Якщо поділити 1 пиріг порівну між ними, то яку частину

          пирога одержить кожен учень? А два учні разом?  4 учні разом?

2.      Як називаються такі числа?

3.      З чого складається дріб?

4.      Що означає риска дробу?

5.      Що показує знаменник дробу?

6.      Що показує чисельник дробу?

7.      Які бувають дроби?

8.      Який дріб називають правильним? (приклад).

9.      Який дріб називають неправильним? (приклад).

10.  Чому дорівнює дріб, чисельник і знаменник якого рівні?

11.  Як порівняти дроби з однаковими знаменниками? (приклад).

12.  Як додати дроби з однаковими знаменниками? (приклад).

13.  Як відняти дроби з однаковими знаменниками? (приклад).

14.  Як виділити цілу частину з неправильного дробу?  (приклад).

15.  Як перетворити мішаний дріб у неправильний? (приклад).

16.  Яке число не може бути знаменником дробу?

17.  Як знайти невідоме зменшуване?

18.  Як знайти невідомий від’ємник?

19.  Як знайти невідомий доданок?

20.  Як додаються мішані дроби?

 

3.      Оформлення квитків.

Ви довели, що можете вирушати у подорож, але спочатку потрібно оформити квитки на автобус.