При вивченні наук приклади корисніші правила
                                                          І.Ньютон                                                                                                                          

      Це я прочитала на сайті «Весела наука», а ще про те,  що ти потрапив у

справжню наукову лабораторію, в якій досліджують джерела дитячої радості

та здивування, вивчають мотиви прагнень та пізнання

і роблять щеплення від неуцтва та байдужості!


    Саме так, «Весела наука» - це таємна організація, що викриває приховані

екрети природи, шпіонить за найсучаснішими науковими винаходами та р

озробляє прототип надлюдини майбутнього: 

досвідченої, кмітливої, винахідливої та допитливої

    Моя донька Гречінська Аміна навчається в 5 – А класі і разом з своїми о

днокласниками (всього 13 діток), була присутня на одному із запропонованих

уроків «Весела наука», які проводили молоді дослідники 

цієї науково - просвітницької організації.


   Тема уроку звучала так: «Біохімія їжі: тестування продуктів».

Дітям було запропоновано дізнатися, 

що ж ми їмо? Чи завжди у харчових продуктах знаходиться те,

на що ми очікуємо? 

Дітям показали найпростіші способи перевірки їжі на справжність,

зокрема червоних соків на наявність

барвників, меду - на місткість звичайного, а не фруктового цукру,  

продуктів - на крохмал і т.п.

Окрім того, на занятті  розповіли, як приготувати штучну ікру та штучне молоко!


   Як для мене, я також була присутня на цьому занятті, як представник

батьківського комітету. 

То була цікава різноманітність дослідів з різними властивостями,

деякі з них дійсно відкриття, навіть для дорослих.

Все просто і цікаво. Всі діти були в піднесеному настрої,

відчували себе вільно і розкуто. 

Кожний мав можливість зробити той чи інший дослід самостійно.

обажанням дітей було те щоб всі уроки   в школі проходили саме так і чекають,

коли буде наступний урок «Веселої науки».

                                                       З повагою та вдячністю  Гречінська Наталія